Benchmark

On parempi tietää kuin uskoa. Silloin olet askeleen edellä.
Telemanagement pystyy riippumattomana liiketoiminnan neuvonantajana antamaan sinulle perinpohjaista tietoa siitä, miten organisaatiosi osaa hyödyntää omaa potentiaaliaan ja mikä on best practice (paras käytäntö).

Telemanagement pystyy riippumattomana liiketoiminnan neuvonantajana antamaan sinulle perinpohjaista tietoa siitä, miten organisaatiosi osaa hyödyntää omaa potentiaaliaan ja mikä on best practice (paras käytäntö).

Tunnetko epävarmuutta siitä, onko käytössäsi oikeanlaisia palveluja ja ovatko kustannukset oikealla tasolla? Vai pyritkö löytämään tehokkuutta lisääviä ja säästöjä tuovia ratkaisuja? Tarvitsetko jonkun toisen tahon esittämän näkemyksen sopimuksistasi ja hinnoistasi? Onko ICT-budjetin tarkistaminen tai uusista sopimuksista neuvotteleminen ajankohtaista juuri nyt?

Riippumatta siitä, missä vaiheessa organisaatiosi on, sinun on tärkeää olla tietoinen senhetkisestä tilanteesta ja olemassa olevista potentiaaleista.

Benchmark-tutkimus tarjoaa sinulle selkeän yleiskuvan organisaatiosi potentiaalista. Sen perusteella voit tehdä oikeita päätöksiä, valita suunnan ja tehdä oikeita priorisointeja. Benchmark-tutkimus voidaan tehdä eri tasoilla yksinkertaisena hintavertailuna tai syvennettynä analyysinä ja neuvontana erinäisten vaikutusten ja potentiaalien toteuttamiseksi. Sen laajuuden ratkaisee oma tarpeesi.

Esimerkkejä alueista, joilla tietämystämme voidaan soveltaa:

  • Kiinteät ja mobiilit puhelinpalvelut sekä operaattoripalvelut
  • Dataviestintäpalvelut
  • IT:n käyttöpalvelut
  • Contact center -ratkaisut ja palvelut
  • Kansainväliset viestintäpalvelut

Telemanagementin vertailuanalyysimallin lähtökohtana pidetään suorittamistamme lukuisista hankinnoista saamiamme best practices (parhaita käytäntöjä).  Tunnemme hinnastojen ja markkinahintojen väliset erot. Sovitamme yhteen tietämyksen, aiemmat tulokset, vallitsevat taloudelliset tekijät sekä kysynnän ja käytännön kokemuksen varmistaaksemme, että maksat juuri oikean hinnan ja saat suunnitelluista ICT-sijoituksista aiempaa paremman tuoton.

Palvelun sisältö:

  • Yhteenveto ja analyysi nykyisistä kustannuksista ja sopimuksista
  • Vertailu parhaisiin käytäntöihin
  • Vaihtoehtoiset ratkaisut ja skenaariot
  • Taktiikka ja toimintasuunnitelma, joiden avulla potentiaalit toteutetaan
  • Helposti saavutettavat tavoitteet, jotka voidaan toteuttaa välittömästi
    Investointeihin ja budjetointiin liittyvä neuvonta

 

Lisätietoja antaa

Christophe Herly
Puh +46 (0) 730 38 53 74
Sähköposti